Enamorado de España y de la lengua Española - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu Enamorado de España y de la lengua Española - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu

Enamorado de España y de la lengua Española

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

13 Augustus 2013 | Spanje, Alicante

¡Buenas tardes todo!

¿Cómo estás? ¡Con nosotros muy bien!

Zondag zijn we weer heerlijk naar San Juan geweest, alleen was het water wat vies, maar we mogen niet klagen want daar heb je tenminste alle ruimte om te liggen, het is er mooi en over het algemeen een lekker zeetje!
Hier in Alicante is dat iets anders, hier lig je aan één gesloten op elkaar, hutjemutje en lijk ik wel een zeewiermonster als ik het water uit kom... Maar ook dat heeft zijn charmes, kan ze alleen nu even niet uno, dos, tres bedenken.
Ook zijn we zondag wel lekker uit eten geweest bij Sale en Pepe, dat schijnt een grote Italiaanse keten te zijn, je kan er pizza's voor z'n vieren van un metro bestellen!

Maandag merkten we echt dat het maandag was, hadden moeite om uit bed te komen.. Het echte spannende nieuwe is er nu al af namelijk.
Deze week hebben we maar vier dagen les, omdat donderdag hier een feestdag is: Asuncion de la Virgen, de Maria-hemelvaart..

Ook is het voor de meeste uit de klas alweer de laatste week, we blijven straks met zijn drieën over, en krijgen dan weer nuevos compañeros.
Zaterdag gaan ook onze huisgenoten weer naar huis, dus ben benieuwd wie er zondag bij ons bijkomen..

Verder hebben we weer veel geleerd wat betreft de Spaanse taal, het gaat maar door, met allemaal uitzonderingen waar ook wel weer een soort van logica in zit.. :)

Zaterdag gaan we waarschijnlijk naar Guadalest, een toeristisch bergdorpje op rotsen. Het schijnt daar heel mooi te zijn, met meertjes en watervallen etc. Er moeten alleen wel 15 aanmeldingen zijn en de inschrijving is tot morgen, zaten nu op trece personas.. Hoop dat er nog meer mensen aanmelden, anders gaat het niet door helaas.

Gister zijn we leuk wezen shoppen het is hier namelijk uitverkoop, ideaal! Heb een super leuk jurkje gekocht, die uiteraard niet in de uitverkoop was, maarja joh, YOLO!.... Geintje.. ;)

Ohja, een kleine tip! Had ik die al verteld, er zijn hier zoveel bruidsboetieken, dus als je een bruidsjurk zoekt, zou ik naar Alicante gaan.

Ik ben trouwens ook helemaal lekgestoken door de muggen... Snap niet waarom, hebben we zo een wilde overbuurman, die gewoon buiten op straat voor het grijpen ligt, doen ze alsnog alle moeite om naar binnen te komen en mij lek te steken..

Verder zijn er geen avontuurlijke dromen meer voorbij gekomen die ik jullie kan melden, dus wat dat betreft is het een beetje saai...

Volgens mij zijn jullie weer redelijk op de hoogte als ik het zo zie, dus ik ga het hierbij laten voor ik jullie ga vervelen!

Adíos amigos!

Ohja! Vinden jullie het ook niet geweldig leuk, dat wij een beetje Spaans kunnen praten?! I do!

  • 14 Augustus 2013 - 21:44

    Opa En Oma Vd Berg :

    Leuk verhaaltje ik hoop voor jullie dat het reisje naar quadeles door gaat wij zijn er verschillende geweest heel mooi groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

in guadalest

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 6241

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2013 - 31 Augustus 2013

Taalreis naar Alicante

Landen bezocht: