Viernes y sabados - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu Viernes y sabados - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu

Viernes y sabados

Door: Dennis en Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

11 Augustus 2013 | Spanje, Alicante

Hallo mensen,

Gisteren na onze Spaanse lessen eindelijk weekend... En wat duurde die les lang!
Vooral het begin was voor ons beide weer moeilijk inkomen, veel luisteren en weinig zelf doen, rond half 11 moesten we zelf een opdracht maken, wat ons alweer iets actiever maakte en het voorgaande ook weer wat duidelijker maakte.

Gister zijn we dan ook wezen snorkelen met eigenlijk bijna iedereen uit onze klas, wat ook erg leuk was!
Vooral het ritje naar Tabarsca, het eiland waar we gingen snorkelen, was echt ontzettend gaaf! Het was een soort speedboat, waarbij we allemaal in het midden zaten op een soort banaan, duidelijk hè, maar goed, het ging heel hard en dat zorgde echt voor een overweldigend gevoel.
Het snorkelen zelf was ook wel leuk, mooie visjes en vooral veel zeewier gezien.
De kapitein, begon van het begin af aan, al gelijk openlijk met mij (Elise) te flirten, toen we hadden verteld dat wij een setje zijn, baalde die flink maar stopte het wel! We hadden al van te voren gehoord dat het een flinke flirt was met veel opmerkingen richting de dames.
Ook hebben we op het ritje terug naar Alicante een mooie zonsondergang vanaf zee gezien, foto's volgen... Het was prachtig!

Voor de avond hadden we met iedereen uit de klas afgesproken, om uit te gaan, aangezien zij een beetje wisten waar het gezellig was... We zijn maar even binnen geweest en vervolgens veel buiten in de straat, dus we hebben weinig van de barretjes gezien. Volgende keer vast wat meer, ondanks dat hebben we de rest van de klas wel wat beter leren kennen.. :)

Vanmorgen toen we wakker werden, hadden we een bijzonder uitzicht... Onze overbuurman de zwerver lag zichzelf openlijk op straat te masturberen, uiteindelijk toen de daad verricht was ging die staan en gooide z'n goedje van zich af, zo de straat op tegen de auto's aan.... Ben ik blij dat we onze auto verplaatst hebben....

Vandaag zijn we met de tram naar een strandje verderop gegaan, genaamd san Juan, hier hadden we goede verhalen over gehoord en het was er heel mooi, super helder en vooral schoon, zout water... Wat hier in de stad nog wel eens anders is...

Net zijn we 'heerlijk' uit eten geweest, we kwamen bij een tapasbar, die er erg leuk uit zag, maar echt tapas waren het niet.
We kregen een stuk entrecote, die we moesten delen, meer vet dan vlees, dus de helft was loos.. En we hadden gamba's besteld, dat raadde de ober ons aan, Elise durfde uiteraard weer geen nee te zeggen, waardoor dennis dacht dat zij hier echt trek in had, wat niet het geval was...
Maar goed we kregen ze op tafel, met schil en al, gingen ze pellen, en dat werd een fiasco... Elise trok de kop eraf waardoor heel z'n goedje, sap etc. zo over de tafel ging en over Elise heen... We waren er gelijk klaar mee, gaan hier nooit meer eten.
Moesten super lang wachten, het eten was niet echt lekker, en het was ook nog eens aan de hoge prijs.. Erg jammer, hopelijk wordt het volgende keer wat lekkerder, en hadden wij net de verkeerde tapasbar gekozen.

Wij houden het weer voor gezien, fijne avond en weekend allemaal!
Buenos Noches!xx

• 11 Augustus 2013 - 08:42

Margreth:

Weer een leuk verslag heerlijk om te lezen weer veel mee gemaakt, jammer van het eten hopelijk volgende keer wel lekker misschien is het tappas eten daar ook wel iets anders dan wij gewend zijn liefs van ons xxx

• 11 Augustus 2013 - 12:40

Monique:

Super leuk om te lezen, idd fijn dat de auto bij Frans staat. Frans zoekt ook op naar welke tapasbar wij zijn geweest. Xx

• 11 Augustus 2013 - 23:27

Sabine:

Heerlijk toch?! Weekend in Spanje:-). Wat het tapasrestaurantje betreft...dat weet je dan weer dat je daar niet meer heen hoeft. Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen, super leuk om t te lezen. X