Laatste weekje super Alicante - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu Laatste weekje super Alicante - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu

Laatste weekje super Alicante

Door: Dennis & Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

27 Augustus 2013 | Spanje, Alicante

¡Hola!

Alweer even geleden dat we een nieuw reisverslag hebben geschreven en jullie hebben vast, net als onze docent, heel het weekend in spanning gezeten, of we zouden doorgaan met de cursus........

En SI, we zijn nog steeds estudiantes.
Wat was de docent, Ana, blij om ons maandag ochtend te zien, die heeft een rot weekend door ons gehad.... Ahg wat zijn die spaanse mensen toch aardig en leuk!

Ons laatste weekend in Alicante hebben we ons op vrijdag bij een groep studenten gevoegd, op aanraden en na wat pushen van ons huisgenootje, uiteraard had Dennis dit niet nodig.... ;)
En we hebben een superavond gehad!
Eerst lekker drankjes gedronken op het dakterras van het complex, waarna we vervolgens 'aan de hand' zijn meegenomen door een spaanse jongen, andere studenten verblijven bij hem in het gastgezin...
En hij is beroemd, zegt ie zelf.... In ieder geval, zijn we daarna bj een beachbar met z'n allen een fles vodka gaan drinken, wat erg leuk was, lekker relaxte muziek, zand aan je voeten, genieten dus!
Daarna heeft hij ons meegenomen naar een club aan het strand, genaamd Rockers, de muziek was niet echt mijn smaak, maar het was leuk om de andere beter te leren kennen. Die club had uitzicht op de zee, er was een zwembad enzo.
Om 6uur lagen we heerlijk in bed, en wij waren nog op tijd vergeleken met de rest, die lagen pas 8:30u...
Iedereen vind ons trouwens hier "the cutest couple they have ever seen" komt natuurlijk omdat we zo klein zijn...
In ieder geval hebben we dat vrijdagavond de hele avond wel tig keer gehoord... En het schijnt, dat ik met Rafael vd Vaart ga, dat vinden de Duitse overbuurjongens tenminste.. :)
Maarja ik ga met een betere, knappere en lievere versie!

Zaterdag lekker naar het strand geweest en 'savonds uit eten geweest, paella! Die alleen een klein beetje verkeerd was gevallen, denk ik.

Zondag ook uiteraard weer naar het strand geweest en tapas gegeten in een typisch Spaans barretje! Zo een leuk concept, en erg lekker! Cañas por 30 centimos! Y tapas por 90 centimos! Es muy barato!
In de avond zijn we met ons huisgenootje Heba meegeweest naar een andere strandclub, isla marina! Echt goede muziek, weer dat mega uitzicht en lekkere drankjes!

Gisteravond en vanavond zijn we castillo de santa barbara beklommen! Wat een klim, hellingen van gemiddeld 10%, en dat voor een half uur! Voelt goed om dat gedaan te hebben en een geweldig uitzicht over heel Alicante! Ik heb mooie foto's die we er weer gaan proberen op te zetten!

Voor nu gaan we douchen en ons klaarmaken voor vanavond, we gaan beerpongen! Nouja Dennis dan, Elise kan dat niet, en lust geen bier....
Fijne avond luitjes!

Ps. Een tip om naar Nederland op vakantie te gaan! Het prachtige bungalowpark 't Lappennest, gelegen op 20 minuten lopen van het strand, en u loopt het park af direct de duinen in... Mooier kan niet, toch? Ook is er genoeg te doen in de omgeving, een half uur van Amsterdam af... En wat ook wel handig is om te melden het park ligt in de badplaats Noordwijk, waar je het beroemde Huis ter Duin hebt en Hotels van Oranje.
Neem even een kijkje op de website en boek een leuke vakantie!

Www.lappennest.nl

• 27 Augustus 2013 - 21:41

Papa:

Jullie zijn geweldig heb ik zelf gedaan xxxx vader sjaak

• 27 Augustus 2013 - 22:16

Margreth:

Heerlijk om weer jullie belevenissen te lezen, goed hoor dat jullie de laatste week toch door gaan.
    Heb de foto's gezien fantastisch het uitzicht. Nu nog lekker genieten van jullie laatste dagen in Alicante.

Liefs mama XX

• 27 Augustus 2013 - 23:32

Elise:

Haha wat knap! Met een klein beetje hulp van mama?
    Xxxx hou van jullie

• 28 Augustus 2013 - 08:32

Margreth:

Nee hij heeft het helemaal alleen gedaan!!

• 28 Augustus 2013 - 08:47

Heidi:

Leuk hoor Elise om telkens jullie verhalen te lezen!!Cutest couple ever!Koedie koedie ;-)

• 28 Augustus 2013 - 10:34

Monique:

Heerlijk om te lezen, ben erg benieuwd naar de foto's. xxx