Eerste reisverslag - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu Eerste reisverslag - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Elise Bent - WaarBenJij.nu

Eerste reisverslag

Door: Dennis & Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

04 Augustus 2013 | Spanje, Alicante

Hallo allemaal,

Hier een eerste reisverslag, en dat al gelijk vanuit Alicante...
Wat een spannende dag was het vandaag. Na een weekje heerlijk niets te hebben hoeven doen, werden we vandaag om 16:30uur verwacht bij het bedrijf van de huisbaas, midden in de stad.
Aangezien wij met de auto zijn, had ik hierover alweer wat zorgen... Maar gelukkig blijft Dennis altijd kalm.
Dat doet me denken aan de reis hiernaartoe, dat we in the middle of nowhere reden op een verlaten snelweg, zonder benzinestations en de meter op 0 stond, gelukkig kwamen we toen op onze bestemming voor die dag in Pau, waar we uiteindelijk heel goedkoop konden tanken.. :)
Onderweg naar Spanje met de auto hebben we al veel mooie plekjes gezien.

Maar terug naar Alicante, de huisbaas.. Kwam als een chaoot over, vergat naar mijn idee van alles, maar gelukkig hebben we een mooi appartementje midden in het centrum, de woonkamer heeft alleen geen ramen wel tl-verlichting voor de huiselijke sfeer, maar we mogen niet klagen, strand op 10minuten lopen en het schijnt dat de school hier ook erg dichtbij is.
We kwamen eerst met allemaal andere meisjes in het studentenhuis, maar wij kregen een kamer alleen, dus dachten dat is lekker, eerste weekje even met zijn tweetjes, tot er vanavond om 22:30u aangebeld werd en de huisbaas met nog 2 Nederlandse meisjes voor de deur stond. Overigens erg makkelijk voor het communiceren maar minder handig om de Spaanse taal te leren.
Nu gaan we lekker slapen, word morgen weer vroeg dag aangezien we om 8:50u worden verwacht op school voor onze eerste echte Spaanse les!

Hasta la vista amigo's!

• 05 Augustus 2013 - 22:16

Margreth :

Leuk Elies om zo te lezen wat jullie alzo mee maken in Spanje, morgen weer een verhaal?
    Kusjes van ons